Nákupní rádce
poradna Catler JE 4010
Otevřené dotazy
Heureka.cz
Starší diskusní příspěvky
13. února 2009
Zde najdete všechny starší diskusní příspěvky. Pro přidání nové otázky použijte odkaz "Zeptat se".
3 odpovědi
Uzavřené dotazy
Je možnost zakoupit poškozený díl ?
8. června 2019
Jedná se o průhledný plastový díl s odtokem šťávy, který "sedí" na tělese přístroje.
bez odpovědi
Je možné sehnat náhradní lem na pytel do odpadkové...
9. dubna 2018
Myslím tím vnitřní držák na odpadkový pytel, je to takový ovál z plastu. Děkuji
bez odpovědi
Odšťavňovač má max. stupeň 5, ten náš ne vždy.
13. února 2018
Chci se optat zda je standartní, že u téměř nového /6x v provozu/, se nám stalo, že někdy byla maximálka jen čtvrtý, někdy i pátý stupeň? Děkuji. J.K.
2 odpovědi
Anonym
Náhradní sítko
27. září 2016
Dobrý den, je někde možné zjistit cenu náhradního sítka do odšťavňovače? děkuji
1 odpověď
Čištění
14. července 2016
Dobrý den, máte prosím nějaký tip jak precizně vyčistit nerezové síto odšťavňovače? Po letech se zaneslo tak, že už se vylisuje mnohem méně šťávy. Děkuji
1 odpověď
Martina
Rajčata
25. září 2015
Dobrý den, odšťavňovač jsme si koupili na rajčata, bohužel ale v odpadní nádobě zůstává velké množství šťávy, reklamaci nám zamítli, že je přístroj v pořádku, nyní už ho eshop nechce ani vrátit, že se na něj klidně můžem...
bez odpovědi
Dokoupení oddělovače pěny
14. dubna 2015
Dobrý den, jsem velmi spokojená s výrobkem Catler JE 4010, jenom mě schází oddělování pěny, který Catler JE 4011 již má v základní nabídce. Lze tento oddělovač pěny dokoupit samostatně? Lze samostatně dokoupit i výrobník...
bez odpovědi
Cenový rozdíl
14. září 2014
Prosím o odpověď jaký je rozdíl u typu Catler4010 aCatler4011 důvod cenový rozdil.Děkují
2 odpovědi
Kam se obrátit pro náhradní díl
11. dubna 2014
po několika letech používání mám poškozené uchycení lisovací folie - snadno lze tento díl vyměnit
1 odpověď
Kvalita po dlhšom používaní
21. listopadu 2013
chcem sa spýtať použivateľov ktorý majú tento odšťavovač už dlhšiu dobu, či sa oplatí, či nie je kazový lebo som počul o poruchach displeja tak neviem, uvažujem nad ním ale aj sa obávam či bude za tie peniaze stáť za to
bez odpovědi
Zastavení motoru při odšťavňování
21. listopadu 2013
Odšťavňovač používáme cca 2 měsíce tak 3x týdně, odšťavňujeme jablka, mrkev, občas k tomu pomeranč, při posledních dvou odšťavňování se motor najednou zastavil, na displeji se zobrazila "fajfka" jako chyba a také byl mot...
1 odpověď
bez odpovědi
bez odpovědi